reklama

Ako ma zima pokore naučila

Táto zima bola až do včerajšku ku mne milosrdná. Včerajšia snehová nádielka ma donútila prehodnotiť môj názor, že je zbytočné odhŕňať sneh, keď sa raz aj tak roztopí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď včera začalo valiť, dostala som avízo, do nášho valalu sa blíži kalamita nebývalého rozmeru a že ak nechcem uviaznuť v práci, je viac než rozumné ísť hneď domov. Tých pár kilometrov bolo fakt dobrodružných. Nevidela som na krok, na skle mi pristávali megavločky a navyše prestalo byť jasné, kde je cesta a kde už začína zradný jarok. Našťastie takých bláznov, čo vyšli von autom bolo len pár, tak som sa bez úhony dostala domov. Potom som už len z okna sledovala, ako sa moje auto stráca pod snehovou duchnou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navečer, keď sa ten ošiaľ upokojil, susedia z oboch koncov dzedziny vyrazili na obľúbenú činnosť a začali sa statočne oháňať lopatami. Povýšenecky som sa uškŕňala spoza okna nad tou zbytočnou prácou, keď som si po chvíli uvedomila nepríjemnú realitu. Že ak chcem zajtra vyjsť autom na cestu, mala by som sa pridať aj ja. Sneh bol mokrý a bolo jasné, že do rána zľadovatie. A to už nebude nič na uškŕňanie.

Alibisticky som si urobila cestičku len na to aby som mohla vyjsť, o nič iné mi ani nešlo. Odhrnula som aj sneh z auta a veru sa mi to na druhý deň vyplatilo a bola som so sebou spokojná. No len dovtedy, kým som sa nevrátila z práce domov. Odhŕňač mi na mieste, kde zvyčajne parkujem, urobil asi pol metrový mantinel zľadovatených kusov. Smutne som zaparkovala poniže, nanosila domov nákup a poďho lopatovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi pol hodinu som prekladala tonu snehu z jedného miesta na druhé. Občas som sa počas odpočinku túžobne poobzerala, či sa náhodou neblíži Chlap, čo by mi s láskou zobral lopatu z ruky a hrdinsky prehádzal tú bielu hnusobu. Krásny sen. Ak bol niekde nejaký chlap, určite sa skrýval za záclonou a čakal, kým skončím. Aby sa necítil tak blbo. Ale nebude predsa drieť na cudzom, to musí každý uznať.

Po skončení posilňovania som bola celá mokrá, ale taká pyšná na seba, že som vlastne aj rada, že mi nikto nepomohol. Až dodatočne mi došlo, že keby som nemala auto, tak by ma také niečo nenapadlo robiť. Ja tomu fáru vlastne robím otroka. To som už taká hrdá nebola. Bohužiaľ, už som si na toho darmožráča zvykla, takže len ťažko hľadám dôvody, prečo ho nepoužívať.

Elena Engelová

Elena Engelová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z mnohých, čo denne stretávate na uliciach... Zoznam autorových rubrík:  len tako mneboľačkymoje kuriózne chorobySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu