reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Elena Engelová

Elena Engelová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som jedna z mnohých, čo denne stretávate na uliciach... Zoznam autorových rubrík:  len tako mneboľačkymoje kuriózne chorobySúkromnéNezaradené

reklama

moje kuriózne choroby

Nie som normálna

Elena Engelová

Nie som normálna

Každý normálny človek v mojom veku má v kredenci zbierku liekov a považuje za samozrejmé ju raz do mesiaca doplniť. K takejto zbierke sa jedinec dostane hravo. Stačí navštíviť obvoďáka a choroba je na svete. Veď je predsa nemysliteľné, aby nemal štyridsiatnik vysoký tlak a aspoň nábeh na cukrovku. A po päťdesiateke je to priam povinné.

  • 7. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu