reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Elena Engelová

Elena Engelová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z mnohých, čo denne stretávate na uliciach... Zoznam autorových rubrík:  len tako mneboľačkymoje kuriózne chorobySúkromnéNezaradené

reklama

boľačky

Život nemá druhý pokus

Elena Engelová

Život nemá druhý pokus

Keď už budem na dôchodku...hovorí pán v strednom veku a pridá k tomu množstvo plánov. Čo takého budeš robiť? Dobiedza dcéra, trochu naštvane a trochu podpichovačne. Vrátim sa k foteniu. Mám k tomu všetko a bavilo ma to, kedysi. No a prečo až na dôchodku, prečo nefotíš teraz? Ách, natiahne otrávene, teraz na to nemám čas a odpije si z pohárika s koňakom. Tak nemusíš hneď, cez víkend predsa nemáš nič na práci. Cez víkend? To predsa prídu naši známi zo Siladíc. A potom s potuteľným  úsmevom pozrie na ženu. Minule doniesli tú barackovicu, hádam donesú aj teraz. A preglgne slinu, čo sa mu nazbierala pri tej spomienke. Dcéra iba mávne rukou.

  • 31. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Tak to chodí...

Elena Engelová

Tak to chodí...

Ledva sa dočkal, kým žena za sebou zatvorila dvere. Ešte z chodby mu kričala, aby nezabudol, že ide na nočnú. Nezabudnem, len už choď...pomyslel si. Len čo začul buchnúť dvere, siahol rukou za knihy v polici. Za tými vyššími sa vždy skrývala pollitrovka vodky. Žena na to neprišla, prach utiera len vpredu, kde bolo vidno. A možno prišla, len už rezignovala.

  • 11. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 372x
  • 0
Vrátiť sa v tichu sama k sebe

Elena Engelová

Vrátiť sa v tichu sama k sebe

Môj priateľ sa ma spýtal, že čo je so mnou, vraj mi hrdzavie blog. Nepíšem. Nedá sa mi. Pomyselné pero mi zakaždým vypadne z ruky, len čo si sadnem k písaniu. Zakaždým ma premôže pocit, že nemám o čom. Že slová sú zbytočné a že by bolo najlepšie onemieť. A ešte lepšie, stať sa neviditeľnou. Aspoň by som nedúfala, že ma je počuť a vidieť.

  • 23. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Fotím

Elena Engelová

Fotím

Zas je tu známa chvíľa, kedy začína vo mne neúnosne stúpať napätie, nervozita a úzkosť. Ale dnes nedostanú šancu. Mám minimálne jednu fintu, ako na ne a aj počasie mi nahráva.

  • 4. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 292x
  • 5
Neviem ako ďalej

Elena Engelová

Neviem ako ďalej

Osamelosť nie je samota. Samota je dobrá, osamelosť je desivá. Nastáva vtedy, keď si človek uvedomí, že medzi ním a všetkými ostatnými je celý vesmír.

  • 22. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 451x
  • 7
reklama
Cesta

Elena Engelová

Cesta

Dnes keď som otvorila dvere nášho domu, po prvý krát po dlhých mesiacoch som pocítila radosť. Takú tú obyčajnú, že som konečne doma, že si na seba hodím niečo pohodlné, že si urobím kávu a budem sa venovať niečomu, čo ma baví.

  • 15. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 0
Odišiel(?)

Elena Engelová

Odišiel(?)

Natiahol ku mne ruku. Dôverčivo som sa priblížia, myslela som, že ma chce objať, ako obvykle, ale on ma udrel. Po tvári. A potom ešte raz. Nechápala som. Otázka neznela za čo, ale prečo.

  • 26. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 317x
  • 0
List sebe

Elena Engelová

List sebe

Milá ja, tak za 2-3 rokyAsi sa čuduješ, že Ti píšem, ale pravdupovediac, veľmi by som chcela byť momentálne s Tebou. Dúfam, že sa máš už dobre a všetky problémy sa vyriešili k Tvojej spokojnosti. Verím, že si už vyrovnaná a že to ťaživé obdobie spred niekoľkých rokov prinieslo ovocie, že si našla zmysel toho nezmyslu a že človek, ktorý Ťa opustil, lebo si nenaplnila jeho očakávania, Ti neleží v srdci, alebo niekde inde.

  • 25. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 121x
  • 0
Rozchod

Elena Engelová

Rozchod

Keď pred pár mesiacmi odišiel odomňa ten človek, ktorý mi mal pôvodne zatlačiť oči, zdalo sa, že zoskupenie vesmíru sa nejako poprehadzovalo a ani zemeguľa už nie je to čo bývala. Aj s mojim telom to zamávalo. Srdce polámané a v hlave guláš.

  • 8. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 399x
  • 0
Vypni si lásku

Elena Engelová

Vypni si lásku

"Môžeš ma už konečne prestať ľúbiť?"povedal dôrazne a vyznelo to ako príklad toho, ako sa z otázky môže stať príkaz. Nedalo sa oponovať, vytiahla som z vrecka prepínač a gombík som otočia na nápis: Už ho neľúbim. Spokojne sa uškrnul, vybral debilník a v krátkosti doň niečo načmáral. Zrejme do kolonky Vybavené. Otočil sa, zobral zo stola telefón a išiel do vedľajšej izby podať hlásenie pani dokonalej. Asi o tom, že má ďalšiu záležitosť uzatvorenú.

  • 3. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
List na rozlúčku

Elena Engelová

List na rozlúčku

utrela som si slzy, prekotila do seba trezalkový čaj a nahovárajúc si, že som sa upokojila, chcela som napísať nejaký blábol, ktorý by poukázal na to, že môj čin bol uvážený a že som naozaj nemala na výber. Ruku mi však viedol ktosi iný, kto vie, že milujem svoj život a že viem, že to dobré ešte len príde...

  • 1. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu