reklama

Moja herecká kariéra

Pred časom u nás v dedine bubnovali, že kto má záujem o hranie v ochotníckom divadle, nech príde na obecný úrad. Srdce mi poskočilo radosťou a nadšením. Celý život túžim zažiariť na javisku, cítila som, že od splneného sna som len krôčik.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Urobila som si krásnu tvár, prečesala sa a hybaj na úrad. Obávala som sa, že na konkurz budem stáť v dlhom rade a že kým sa dostanem dnu, budú už všetky miesta obsadené. Bola som však prvá a zároveň aj posledná. Väčšina občanov si asi povedala, že pajácov zo seba robiť nebudú. Veď čo by povedali susedia...

Zostalo nás čo by sa na prstoch jednej ruky narátalo. Ja, nová a zvyšok z predošlého rozpadnutého súboru. Tak sme sadli a dali hneď prvú schôdzu na tému čo hrať. Pani režisérka sa rozhodla pre Tajovského „Ženský zákon“. Že to bude zadarmo, bo Tajovský je už správny počet rokov nebožtík. Ušla sa mi rola Dory. Akoby písaná pre mňa. Dohodli sme skúšať raz do týždňa, každý piatok. Začalo ma to nesmierne baviť a už som sa videla pred preplneným hľadiskom. Kulturákom zneli ovácie, k nohám mi padali kytice kvetov, reflektory žiarili len na moju falošnú darebácku a úplatnú postavu. Z celého Slovenska prišli príbuzní a známi, aby ma uvideli v plnej sláve...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No bohužiaľ, dnes už je jasné, že sen asi odložím medzi nesplnené. "Anička" sa rozhodla, že na to nemá a oznámila nám to SMSkou, "Jana" sme nezohnali vôbec, ba ani regrúta, čo má v hre iba jednu jedinú vetu. Štyria to neuhráme, jedine, keby sme sa zmenili na bábkové.

Svet prišiel o skvelý talent a dedina o jedinečný zážitok. Tak im treba. Aj keď flintu do žita sme ešte celkom nehodili. Možno si zosmolíme vlastnú hru, ušitú na nás a keď ľudia uvidia, akí sme úžasní...no, nebudem predbiehať. Určite ešte zažiarim. Sláva si cestu ku mne nájde :-D

Elena Engelová

Elena Engelová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som jedna z mnohých, čo denne stretávate na uliciach... Zoznam autorových rubrík:  len tako mneboľačkymoje kuriózne chorobySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu