reklama

Nie som normálna

Každý normálny človek v mojom veku má v kredenci zbierku liekov a považuje za samozrejmé ju raz do mesiaca doplniť. K takejto zbierke sa jedinec dostane hravo. Stačí navštíviť obvoďáka a choroba je na svete. Veď je predsa nemysliteľné, aby nemal štyridsiatnik vysoký tlak a aspoň nábeh na cukrovku. A po päťdesiateke je to priam povinné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja normálna nie som. Lekárku mám tak ďaleko, že ak by som aj ochorela, kým tam prídem, tak vyzdraviem. Ale občas sa zadarí niečo lapiť aj mne. Pred niekoľkými rokmi som dostala zápal močového mechúra. V predklone charakteristickom pre túto diagnózu som postávala v čakárni polikliniky, kde bol prievan určite aj v čase, kedy sa vonku ani lístok nepohol. Od urológa som odchádzala s receptom a boľavým uchom. Do rána sa mi v ňom vytvoril herpes a ja som počítala hviezdičky v mojom zornom poli, čo to tak bolelo. Bol víkend, tak som to nechala na prírodu, že snáď...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na druhý deň začala naozajská sranda. Pri umývaní zubov som zistila, že mi z úst vyteká voda bez toho, že by som sa o to pričinila. Nevenovala som tomu pozornosť, no keď som zistila, že mi pri žmurkaní nedoklapne ľavé viečko, došlo mi, že niečo nie je v poriadku. Hneď v pondelok som naklusala k lekárke a tá ma prekvapila zvláštnou požiadavkou, chcela, aby som zapískala a potom, aby som sa usmiala. Nedalo sa. Pol tváre nespolupracovalo s povelmi. Potešila sa, túto diagnózu pozná, netápe...šup a neurológiu, zápal tvárového nervu.

Nasledovali rehabilitácie a boli fakt príjemné. Nahriaty uterák na tvár a potom sa len mračiť, usmievať a špúliť pery. Nefunkčnú polovicu sme so sestričkou rozcvičili a to tak dobre, že sa so mnou vychvaľovala aj pred primárom pri akejsi prezentácii svojej činnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie je to poznať, som rovnako krásna, ako pred tým (smiech). Poučenie nie je lebo netuším, ako také ochorenie vzniká, ale pokiaľ nedostanem niečo rovnako kuriózne, v mojej karte tak skoro nepribudne nový zápis. Jednoducho, ja to tu zapichnem zdravá.

Elena Engelová

Elena Engelová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z mnohých, čo denne stretávate na uliciach... Zoznam autorových rubrík:  len tako mneboľačkymoje kuriózne chorobySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu