reklama

Vypni si lásku

"Môžeš ma už konečne prestať ľúbiť?"povedal dôrazne a vyznelo to ako príklad toho, ako sa z otázky môže stať príkaz. Nedalo sa oponovať, vytiahla som z vrecka prepínač a gombík som otočia na nápis: Už ho neľúbim. Spokojne sa uškrnul, vybral debilník a v krátkosti doň niečo načmáral. Zrejme do kolonky Vybavené. Otočil sa, zobral zo stola telefón a išiel do vedľajšej izby podať hlásenie pani dokonalej. Asi o tom, že má ďalšiu záležitosť uzatvorenú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pozrela som na prepínač a pomaly so pootočila gombíkom späť. Mne tu nikto nebude nariaďovať, čo mám cítiť, aby mohol byť spokojný. Ale to som robiť nemala. V zariadení zacvakalo, zapípalo, zaškŕkalo, mierne sa z neho zadymilo a nakoniec zhaslo. Milenec pani dokonalej si nevšimol nič. Ako by aj mohol, mal plnú hlavu nových úžasných informácií.

Len ja teraz netuším, na čom som. Kde skončil príkaz pre teraz už zdochnutú haraburdu v mojej ruke. Ľúbim, neľúbim? Povedala som si, že idem na to skusmo. Ukradomky som sledovala toho tvora, ktorý až donedávna tvoril súčasť môjho vesmíru, respektíve, bohužiaľ, jeho stred. Junáčik sa mi stále páčil. Tak ako v prvý deň a to vtedy vyzeral naozaj pod psa. Je síce kus starší, ale sluší mu to. Musím samu seba pochváliť, odviedla som dobrú prácu, z nemožného chlapa bez vkusu som vykresala frajera, ktorý stojí za hriech...ja krava. Na chlapíka v kockovanej flanelke by sa tá anorektička sotva ulakomila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozorujem ho a vidím v ňom časť seba. Ale vidím už aj ju, ako sa na ňom podpisuje a moja duša vrieska: zachráň ho! Počujem dobre? Zbystrím sluch a duša si odkašle a zahanbene sa opraví: zachráň seba...

Neviem v akom bode sa pepínač zasekol. Cítim lásku, cítim pokoj, ale ešte cítim aj úzkosť, zlosť, smútok, osamelosť. Žiada sa sem hodiť obľúbenú frázu o čase. Ale mne sa skôr žiada povedať, že nemôžme po nikom chcieť, aby cítil tak, ako my chceme, aby žil, ako by sa to nám páčilo, nemali by sme chcieť kohokoľvek zachraňovať tým, že mu ponúkneme nejaký model fungovania. Svet okolo nás sú iba kulisy, to pravé je v našom vnútri...ech, ale to už mudrujem...idem radšej psovi kopať loptičku.

Elena Engelová

Elena Engelová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z mnohých, čo denne stretávate na uliciach... Zoznam autorových rubrík:  len tako mneboľačkymoje kuriózne chorobySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu